БИЗДИН БРЕНДДАР

«АгроПродЭкспо» көргөзмөсү

 

18-сентябрдан 21-сентябрга чейин Бишкекте жыл сайын өтүүчү “АгроПродЭкспо” эл аралык көргөзмөсү өттү.

AgroProdExpo – бул азык-түлүк соодасындагы эң абройлуу жылдык иш-чара. Бул тамак-аш өнөр жайынын алдыңкы адистерине багытталган тамак-аш, суусундуктар, ингредиенттер жана жабдууларды өндүрүүчүлөрдүн жана дистрибьюторлордун уникалдуу жарманкеси.

Көргөзмө бизнести өнүктүрүү үчүн кеңири мүмкүнчүлүктөрдөн тышкары, жергиликтүү өндүрүүчүлөргө өздөрүнүн бай потенциалын толук көрсөтүүгө мүмкүнчүлүк берет.

Риха компаниясы 5-жыл катары менен AgroProdExpo көргөзмөсүнө катышып, ар бир жолу өз кардарларын продукция линиясын кеңейтүү менен кубандырып келет. Бул жылы Риха фирмалык аталыштары бар үч филиалы менен көрсөтүлдү: Хлеб Пязанцкий, Божан (колбасалар жана деликатестер) жана Новопавлские колбасалары. Алардын ар бири рецепттери жана ассортименти боюнча жогорку сапаттагы тамак-аш азыктарынын уникалдуу топтомун сунуштайт.

«Новопавловские колбаса» жана «Божан» маркаларынын ассорти-ментинде бири-бирин толуктаган эт жана колбаса азыктарынын 100дөн ашык түрү бар. Бирок, көргөзмө үчүн бул буюмдар бөлүнгөн.

Ошентип, Новопавловск колбасасынын кооздолгон стенди конокторго үй-бүлөлүк дасторкон үчүн эт жана колбаса азыктары менен таанышууга мүмкүнчүлүк берди, алардын арасында кайнатылган, жарым ышталган жана кайнатылган ышталган деликатес басымдуулук кылган, үй-бүлөнүн каалаган мүчөсүнүн табитин канааттандыра алат. .

– Мен «Риха» колбасасын абдан жакшы көрөм, аларды гана алам… Алардын даамы өзгөчө. Азыр эле жолдошума врачтын колбасасын алып бердим, ал дайыма жумуштан мурун эртең мененки тамакты ичет, мен көбүнчө эртең менен саат 6да туруп тамак жасаганга жалкоо болом… Ошентип мен андан чыгам, ал да таарынган жок. …Ал бул колбасаны жакшы көрөт. Ал эми уулума дайыма цервелат же салями сатып берем… Ал кийинип жатканда жарым таякты кесип чайнаганды жакшы көрөт… нансыз, суусуз! – дейт кардарлардын бири Светлана Самохина.

«Божан» соода маркасынын стенди өз кезегинде конокторду ар кандай жалпы кабыл алынган закускаларга атаандаша ала турган, немец гриль колбасаларынын көптүгү менен кубандырды, ошондой эле тойду уюштурууда үй ээсинин ишенимдүү жардамчысы болуп калды.

– Келинчегим экөөбүз бул кандай көргөзмө экенин көргөнү келдик. Болбосо, бул убакыттын ичинде биз ал жакка бир жолу да барган жокпуз жана төрт жылдай болуп калды. Алар колбаса сатып алуу үчүн келишкен, бул жерде абдан көп нерселер бар болчу! Биздин үйдүн жанында, кичирайондо «Риха» павильону бар, бирок эмнегедир мунун баары жок, бирок абдан көп таттуулар бар экен… Биз азыр эле «Ак колбаса чөптөр менен» жана « сыра үчүн чийки ышталган”… Мен аларды эч качан көргөн эмесмин… Досторум кечинде келишет… Жубайым кантип көп тамак жасабайт деген ойго келген. .. Тоок бастурмасын да алалы дейт, баарын кесип берем… Ал жактан чипсы да алабыз, сыр, дасторкон бош эмес. – Сергей күлүп.

– Мурда орусиялык жана импорттук деликатестерди сатып алчумун. Биздин ата мекендик өндүрүүчүлөр стандарт катары алардын ассортиментинде бардыгы болгон. Эми бул кризис менен баары абдан кымбаттап кетти, чет элдик деликатестерди сатып алганга акчам жок, бирок Риха сатып алам… Мага алардын пашти, булочкалары, карбонаттары абдан жагат… Кыскасы, мен аны жакшы көрөм. баары… Жана мен сизге айта кетейин, эч нерсе буржуазиялык деликатестерден кем эмес! – Сергейди жаңыртты жубайы Жыргал.

«Дыйкан наны» көргөзмө стенди жаңы бышырылган түрдүү сорттогу нан менен гана эмес, анын сырткы жасалгасы менен дасторкон үстүндө самовар жана кургатылган нан менен кепе түрүндөгү жасалгасы менен да кубандырат. Нан бышыруусунун жагымдуу жыты көргөзмөгө келгендердин бирин да кайдыгер калтыра алган жок.

Белгилей кетсек, Agroprodexpo-2009 көргөзмөсүнө 4 күн ичинде 20 миңден ашык адам келип, алардын көбү Риха продукциясын даам татып көрүп, өздөрүнө бир нерсе сатып алышкан, муну бренддин көргөзмөсүнө келгендердин көптүгү далилдейт. стенддер, ошондой эле эсептегичти тез «бошотуу».